Campagnematerialen

Social-media

Introductie

Om de social mediacampagne te personaliseren, kun je een eigen foto aanleveren zodat deze in de juiste stijl wordt opgemaakt. Ook is het mogelijk om de algemene campagne foto’s te gebruiken als promotiemateriaal.

Ondernemers

Dit is jouw moment

Stuur een foto van jezelf (of van een medewerker) in je winkel met daarbij de naam van de persoon die op de foto staat, de naam van de winkel en de naam van het winkelgebied waarin je gevestigd bent, naar: support@winkelstrategie.nl.

Heb je een opgemaakte foto van ons ontvangen? Leuk! 
Je kunt de foto gebruiken voor een Facebook en Instagram post. Om samen zoveel mogelijk bekendheid te genereren is het goed om de aanvulling van de tekst onder jouw eigen bericht te plaatsen in een post en om de algemene hashtags te gebruiken in de Instagram berichten naast jouw eigen hashtags.

1. Bericht

Eigen bericht voorbeeld
Wij maken bij Vom Fass kerstpakketten voor elk budget! Een lekkere borrelplank met mooie extra vierge olie, en een kwalitatieve balsamico azijn, of toch liever een verwenpakket met verschillende borrels. Alles is mogelijk!
Aanvulling bij het bericht. (Dit kun je onder jouw eigen bericht plaatsen)
Door je cadeautjes óók bij ondernemers uit de buurt te kopen, zorg je ervoor dat die leuke, unieke winkels kunnen blijven bestaan. Bovendien is een met zorg uitgezocht cadeau, dat met liefde is ingepakt in Den Haag, extra leuk om te geven. Dus: koop je cadeaus in je buurt! Den Haag pakt je in!

Gebruik de volgende hashtags in ieder geval:
#denhaagpaktjein #kooplokaal #denhaag #supportyourlocal #kado #cadeau #shoplokaal #ondernemen #ondernemer
Vul deze aan met de hashtags die je normaal ook gebruikt bij een post en die relevant voor je zijn.

2. Locatie voor bij de post

Gebruik als locatie op Facebook & Instagram of de winkelstraatnaam (Bijvoorbeeld:
Denneweg) of op wijknaam (Bijvoorbeeld: Statenkwartier). Zo zullen anderen jouw berichtsneller kunnen vinden.

3. Afbeeldingen socials

Stuur jouw foto naar support@winkelstrategie.nl. Wij zullen de foto opgemaakt terugsturen zodat deze gebruikt kan worden in een eigen Facebook & Instagram post.

Voor winkelgebieden

Er zijn algemene beelden. Deze beginnen met de naam ‘Algemeen’ en kunnen gebruikt worden voor elk winkelgebied. Er zijn ook beelden van specifieke winkelgebieden. Deze beginnen met de naam van het winkelgebied. Bijvoorbeeld ‘Van Hoytemastraat’.

Kies zelf welke beelden je inzet. Logischerwijs is dat van jouw eigen gebied. Als die er niet is, gebruik dan één van de algemene beelden. Je kunt de foto gebruiken voor een Facebook, Instagram & stories. Om samen zoveel mogelijk bekendheid te genereren is het goed om de aanvulling van de tekst onder jouw eigen bericht te plaatsen in een post en om de algemene hashtags te gebruiken in de Instagram berichten naast jouw eigen hashtags.

Klik op de button om het beeldmateriaal dat gebruikt kan worden voor de Den Haag pakt je in! campagne te openen.

1. Bericht

Eigen bericht
Je kunt hier beginnen met een eigen bericht
Aanvulling bij het bericht. (Dit kun je onder jouw eigen bericht plaatsen)

Optie 1
Door je cadeautjes óók bij ondernemers uit de buurt te kopen, zorg je ervoor dat die leuke, unieke winkels kunnen blijven bestaan. Bovendien is een met zorg uitgezocht cadeau, dat met liefde is ingepakt in Den Haag, extra leuk om te geven. Dus: koop je cadeaus in je buurt! Den Haag pakt je in!

Optie 2
Een speciaal en uniek cadeau voor de feestdagen… dat gun je toch iedereen? Zorg daarom dat je die haalt bij een winkel bij jou in de buurt. Daar staan ondernemers klaar om je te helpen met het vinden van een perfect cadeau. Zo helpen zij jou, en help jij hen ook!⁠ Dus: koop je cadeaus in je buurt! Den Haag pakt je in!

2. hashtags voor bij de post

Gebruik de volgende hashtags in ieder geval:
#denhaagpaktjein #kooplokaal #denhaag #supportyourlocal #kado #cadeau #shoplokaal #ondernemen #ondernemer
Vul deze aan met de hashtags die je normaal ook gebruikt bij een post en die relevant voor je zijn.

Locatie voor bij de post

Gebruik als locatie op Facebook & Instagram of de winkelstraatnaam (Bijvoorbeeld: Denneweg) of op wijknaam (Bijvoorbeeld: Statenkwartier). Zo zullen anderen jouw bericht sneller kunnen vinden.