Den Haag Pakt Je In

Achtergrond
Campagne

Den haag pakt je in

Ook in de winter cadeauperiode kopen steeds meer mensen online bij grote spelers. Het gevolg is dat lokale ondernemers het moeilijker hebben en de kans bestaat dat ze uit het straatbeeld verdwijnen.

Om inwoners van Den Haag te motiveren om lokaal te (blijven) kopen heeft het Haags Retailpunt i.s.m. gemeente Den Haag, een speciale publiekscampagne ontwikkeld: ‘Den Haag pakt je in’. De insteek is positief en persoonlijk. Gericht op de komende cadeauperiode.

Dit jaar hebben in 20 Haagse winkelgebieden 9 ondernemers per gebied model gestaan als ‘de lokale ondernemer’. Ze zijn gefotografeerd in hun winkel met een cadeautje in hun hand. Dit zijn winkels waar je ook echt cadeautjes kunt kopen; zoals boeken, speelgoed, sieraden, parfum, sportartikelen, iets lekkers, etc. 

De campagne is specifiek ingestoken op een meer emotionele lading, in een periode waarin mensen meer aandacht aan elkaar besteden en meer moeite voor elkaar doen, tijdens de winter cadeauperiode. ‘Den Haag pakt je in’ laat zien dat lokale ondernemers extra’s bieden met hun persoonlijke aandacht, expertise, vrolijkheid, advies en persoonlijke hulp.

Deze campagne is te zien in en rondom

Winkelgebieden in den haag

Aert van der Goesstraat

Aert van der goesstraat

www.aertvandergoesstraat.nl

Badhuisstraat

www.badhuisstraat.biz

Bankastraat/archipel

Keizerstraat

https://dekeizerstraat.com/

Laak

Leidschenveen

www.winkelcentrumleidschenveen.shop

Loosduinen

www.winkelcentrumloosduinen.nl

Reinkenstraat

www.reinkenstraat.nl

Wagestraat/ Venestraat

Weissenbruchstraat

Willem de zwijgerlaan

Ypenburg

Ypenburg

www.winkelcentrumypenburg.nl